PATIËNTTEVREDENHEIDSFORMULIER 2018 1. CLIËNTGEGEVENS NAAM POSTCODE WOONPLAATS 2. MEETGEGEVENS Hoe tevreden bent u met de huidige dienstverlening bij HME Orthokliniek? Voorlichting Kreeg u voldoende informatie voor uw bezoek? 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nvt Persoonlijke begeleiding & opvang Bijvoorbeeld: ontvangst balie, hulp bij aankleden, uitleg tussendoor 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nvt Resultaat van de medische zorg Diagnostiek als ECG/Spirometrie/ Bloedafname/gesprek arts 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nvt Nazorg (waren er eventueel vragen na uw bezoek en zijn deze afgehandeld?) 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nvt Telefonische bereikbaarheid 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nvt Wachttijd op de behandeling 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nvt Parkeermogelijkheden 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nvt 3. Geeft u feedback als u daar aanleiding voor ziet? ja nee Zo ja, op welke manier? Wist u dat u op onze website informatie kunt vinden over ons privacyreglement? www.hme-orthokliniek.nl/kwaliteit ja nee Wist u dat daar ook informatie staat over patiënt- veiligheid en informatie over onze klachtenregeling? ja nee Heeft u suggesties voor (kwaliteits)verbeteringen binnen HME Medical? ja nee Ja, namelijk: